پس از ثبت سفارش در وبسایت در صورتی که هنوز سفارش به دفتر چین ارسال نشده باشد امکان کنسلی آن وجود دارد (معمولا هر پنجشنبه عصر فایل ارسال میشود) اما پس از آن امکان کنسلی و مرجوعی به دلیل هزینه بسیار زیاد جهت عودت به مبدا به هیچ وجه امکان پذیر نیست
پس هنگام خرید بسیار دقت نمایید
مشاهده ویدیو آموزشی خرید از سایت زیربیست
مشاهده ویدیو آموزشی ثبت نام و کار با پنل کاربری
از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شتاب، رمز دوم کارت بانکی مد نظر شما باید فعال باشد.
بله برای اطلاعات بیشتر با شماره واتساپ 09981990111 هماهنگ نمایید
در صورت مبدا چین : تحویل به پست 50 تا 60 روزه
در صورت مبدا دبی : تحویل به پست15 تا 20 روزه
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالابدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی محصول به همراه بارکد و فاکتور خود به خوبی بستهبندی شود.
در کاغذ مشکل را بنویسید.
برای بازگرداندن کالا صرفا از پست سفارشی استفاده کنید و رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.(بازگشت هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است) از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان هرمزگان - شهرستان بستک - بخش کوخرد - خیابان امام خمینی - جنب مخابرات - فروشگاه اینترنتی مچیز
هزینه ارسال با استفاده از پست پیشتاز بر اساس تعداد محصولات و مبلغ خرید به شرح زیر است:
هزینه پایه پستی مبلغ 49000 تومان است که بستگی به تعداد ایتم های خرید به هزینه پست افزوده خواهد شد و دلیل آن محاسبه هزینه پست بر اساس وزن و حجم می باشد
هزینه ارسال با استفاده از تیپاکس بر اساس مبلغ سفارش به شرح زیر است:
پس پرداخت
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، تحت پوشش سرویس تیپاکس باشد ، می توانید هزینه پستی را پس پرداخت انتخاب کرده و مبلغ آن را به مامور تحویل پرداخت کنید.
موارد استفاده از ضمانت بازگشت کالا:
در صورتی که مشتری پس از ثبت سفارش خود از خرید خود منصرف شود, حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش میتوانید با تماس با بخش پشتیبانی و ارسال ایمیل درخواست لغو سفارش خود را بدهد. ولی در صورتی که کالای سفارش داده شده از مبدا ثبت سفارش شده باشد کنسلی با کسر هزینه انجام خواهد شد.(تیم مچیز کسر هزینه کنسلی تصمیم گیری خواهد شد)
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا واتساپ بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.
کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. و روی پوشاک هیچگونه نشان استفاده طولانی مدت مانند لکه، رنگ پریدیگی بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و مارک، دکمه و سایری ملحقات جدا نشده باشد.
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.
در خرید محصولات با توجه ارسال از مبدا چین و امارات بسیار دقت کنید به علت دریافت پس از مدت زمان زید امکان مرجوعی وجود ندارد
کالاهای با مبدا چین: حداکثر 10 روز بعد از ثبت خرید توسط مشتری تایید موجودی و یا عدم موجودی از مبدا را از طریق پشتیبانی دریافت خواهد کرد و تیم ما 50 تا 60 روز پس از ثبت کالا موظف است کدرهگیری پستی به مشتری ارائه کند و اپر به هر دلیلی این مدت به بیش از70 روز منتقل شد مشتری می تواند سفارش را کنسل کند و درخواست واریز وجه کند
کالاهای با مبدا دبی: حداکثر 5 روز بعد از ثبت خرید توسط مشتری تایید موجودی و یا عدم موجودی از مبدا را از طریق پشتیبانی دریافت خواهد کرد و تیم ما 15 تا 20 روز پس از ثبت کالا موظف است کدرهگیری پستی به مشتری ارائه کند و اپر به هر دلیلی این مدت به بیش از30 روز منتقل شد مشتری می تواند سفارش را کنسل کند و درخواست واریز وجه کند
پس از ثبت سفارش
تایید موجودی محصول از مبدا
ارسال از مبدا به دبی
دبی به ایران
- بسته بندی و تحویل به پست
در هنگام ثبت سفارش یک پیامک حاوی پیام تایید ثبت سفارش و لینک پیگیری سفارش دریافت خواهید کرد، با کلیک بر روی لینک می توانید از جزئیات سفارش مطلع شوید، همچنین در پنل کاربری در قسمت "لیست سفارشات" می توانید آخرین سفارشات خود را مشاهده نمایید و از جزئیات آنها مطلع شوید.
پست از تحویل کالا به پست توسط مچیز ، یک پیامک حاوی کدرهگیری پستی دریافت خواهید کرد
"لیست آخرین سفارشات" در پنل کاربری، این امکان فقط برای کاربران عضو فعال است و خریدهایی که بصورت مهمان ثبت شده قابل مشاهده نیستند.